dinsdag 8 april 2008

12 angry man and 1 angry woman

Ik ben twee weken terug met mijn moeder naar de bioscoop geweest. 27 dresses. Erg leuke film, maar niet het onderwerp van deze blog. Toen we de bioscoop uitliepen zag ik dat op 7 april de film 12 angry man vertoond zou worden. Deze film heb ik ooit op de middelbare school gezien en het leek me leuk deze nog een keer te bekijken. Moeders had wel zin om mee te gaan, dus dat leek geregeld.

De plannen werden echter gewijzigd omdat ik op 7 april om 19.00 terecht kon in Almere voor mijn proefkapsel. Mooi plaatje uitgezocht, ook al doorgestuurd naar de betreffende persoon en met mama afgesproken haar in Almere te treffen zodat ze mee kon.

So far, so good. Ik heb mama opgehaald van haar werk, nog even Doemere doorgeslenterd, even wat gegeten en op naar de Andy Warholl straat voor het proefkapsel. Zoals gewoonlijk regende het weer eens in Almere, maar dat mocht de pret niet drukken. Op plek van bestemming bleek echter dat er niemand was. Ja toch wel, 1 onsympathieke man, die mij niet kon helpen aan het nummer van Mw. Fennema, maar die haar wel even zou bellen. Dat begon dus al goed. We konden niet binnenkomen, dus maar afgesproken dat ik nog even in de auto zou wachten.

Nog geen 5 minuten later kreeg ik een sms van deze man dat hij haar niet te pakken kon krijgen. Daar was ik dus gauw klaar mee. 140km voor Jan met de korte achternaam gereden, veel tijd "verloren" en geen proefkapsel. Deze dame komt er bij mij op 6 juni dus mooi niet in. Ik ga wel op zoek naar iemand anders.

Op zich waren we op tijd terug in Lelystad om nog naar de film te gaan. Mijn humeur was echter dusdanig bekoeld dat we besloten hebben dat maar niet te doen. Geen 12 angry man, maar wel een very angry woman!!

4 opmerkingen:

Smitsky zei

Sjonge, dat is echt heel l*llig! Hoe kwam je aan haar dan? Andy Warholl straat zegt ook al genoeg ;)

The world according to El zei

Mijn hemel dat is inderdaad lullig. Weet je ik heb net Simone's haarfashion ontdekt in Marknesse, daar maken ze je nog (prachtig)op ook. misschien een aanrader?

Smitsky zei

Ben je nu nog boos?

On the Run zei

nee hoor, ben niet meer boos.