zaterdag 8 januari 2011

Hoe kan het dat er niets gebeurd en eigenlijk toch ook zo ontzettend veel.
De dagen vliegen voorbij. Overdag op t werk gaat de tijd mooi vlot. Ik vind het werk leuk en ook de sfeer op de afdeling is erg goed. Ik heb nog steeds een hekel aan het vroege opstaan, maar ik ga iedere dag met plezier naar mijn werk. Er is steeds wel weer iets leuks om naar uit te kijken. Ik krijg allemaal leuke dingen te doen en dat bevalt me prima. "

Ik ben over het algemeen mooi op tijd thuis en heb dan nog even lekker de tijd om wat dingen te doen. En er zijn nog steeds genoeg dingen die liggen te wachten tot ze opgepakt worden. Maar dat komt allemaal vanzelf wel. De grote dingen, de kleinere dingen, ze komen vanzelf een keer aan de beurt. Maar ineens zijn we al weer mooi in januari 2011 beland. De 'winter'is in mijn hoofd al bijna weer voorbij en ik kijk nu al uit naar de mooie voorjaarsdagen waar iedereen zo gelukkig van wordt. Mijn tulpen die het hopelijk goed gaan doen, tijd voor mooie foto's en tijd om te vliegeren. Ik heb er al helemaal zin in.

Bart en ik zijn alweer 10 jaar bij elkaar. Time flies when you're having fun! En dat hebben we zeker. Drukke agenda's vol met leuke dingen, samen veel lol en ik heb al 10 jaar iemand om me heen waar ik heel gelukkig van wordt en die voor me zorgt en me aan het lachen maakt. Heerlijk! En dat het niet zo vanzelfsprekend is, daar ben ik al wel achter. In 2010/2011 zijn in mijn omgeving 5 stellen uit elkaar gegaan. Mensen die ook al tijden bij elkaar waren, maar kennelijk hadden ze niet het geluk dat ik heb. Ik hoop dat ze allemaal snel weer hun eigen padje vinden en mooie momenten tegemoet gaan.

Er staat in 2011 een hoop op de agenda, hij is nu al weer vol aan het lopen met allemaal leuke dingen en vol gezelligheid. Ik hou er wel van. Er gebeurd niet zo veel, maar er gebeurd zo veel!

Geen opmerkingen: