maandag 9 mei 2011

Time flies when you're having fun

Er is weer een hoop gaande in mijn leventje. De lente is mijn leven binnengedenderd en heeft gelijk al mijn tijd opgeslokt. De leuke uitjes beginnen weer en al mijn vrije momenten vullen zich gestaag. En ik geniet er dan ook vol op van. Spontane feestjes, lekker een weekendje met mama naar Den Haag, een dagje met Bart op stap om auto’s te kijken, heerlijk genieten van een spontaan etentje met vrienden, een plots opkomende bbq, een weekendje Parijs in het vooruitzicht en bloembakken die zich vullen met mooie fleurige plantjes. Moeder natuur werkt goed mee aan mijn opperbeste stemming en dat maakt het allemaal nog extra leuk.

Vandaag had moeder natuur andere plannen. Om 8 uur vanochtend zou ik mijn was buiten hangen, maar er vielen dikke druppels uit de lucht. Daar wordt de was niet heel veel droger van. Dus was nog maar niet opgehangen en richting Heerenveen gereden. Vanavond alleen thuis omdat Bart naar Sappemeer is, dus in huis ook maar weer eens wat doen. De ramen lappen en even stofzuigen en de was opruimen. Moet lukken, maar natuurlijk ook niet vergeten om met een bak thee lekker op de bank te kruipen voor Grey’s Anatomy. Wat een vervelend vooruitzicht….

2 opmerkingen:

Blondie Power zei

Tijd?? Wat is dat?? Ik ben nog steeds op zoek naar een batterij op halve kracht zodat de tijd niet zo snel gaat..

Smitsky zei

Ja! Grey's anatomy....remember? ;)