maandag 4 augustus 2014

Creakriebels

Owwwww. Tijd tekort, ideeën te veel, en niet goed weten waar ik moet beginnen.
Ik heb weer zin om dingen te maken, te leren, te doen.

Ben al weer druk bezig geweest met een 5-tal engeltjes. Op verzoek.


Maar ik heb ook al weer een berichtje gekregen dat er weer een workshop komt van See- Something special. Dat lijkt me zooo leuk om te doen en om te maken.


En ik heb iets anders leuks gezien wat ik al jaren wil doen: 


Rozen van papier maken. 

Nu is alleen nog de vraag of ik naar Heiloo ga, of naar Amersfoort of naar Dordrecht. Maar daar denk ik nog even over na. Ik heb namelijk in de omgeving van Dordrecht nog een aantal andere leuke dingen gezien waar ik wel heen wil; Villa Augustus,en  In den Halve Maan

Maar ook aan de andere kant van het land zijn nog een paar dingen waar ik graag een kijkje wil nemen: 
Brocante aan de A7 en De Theefabriek, maar ook heel dicht in de buurt: The cosy farmstore.

Dus genoeg te beleven zou je denken. Maar waar moet ik beginnen?


Geen opmerkingen: