donderdag 17 januari 2008

Bounty Island

Vandaag zijn we heerlijk naar één van de duizend eilanden geweest. Een eilandje op ongeveer 30 minuten per speedboot voor de kust van Jakarta. Wat een paradijsje zeg. Heerlijk. Witte stranden (welliswaar met een hoop schelpen en stukken koraal, dus niet echt aangenaam voor de voetjes), palmbomen, zon, hutjes, mooie uitzichten, kortom alles. Nou ja, bijna alles, Bart was er niet bij. Wel een hoop leuke ideeën op kunnen doen voor trouwfoto's, er waren maarliefst 5 bruidsparen foto's aan het maken op het eiland. Ik heb me zelfs het water nog in gewaagd. Heerlijk warm en de visjes zwemmen rustig om je heen. Niks geen probleem met het feit dat je ineens midden in hun zwemroute zit. Best grappig.

Ik heb vandaag zowaar ook een beetje kleur op kunnen doen, dus dat ik ook niet helemaal verkeerd. Je kunt nu tenminste zien dat ik op vakantie ben geweest.

Vanavond nog gezellig uit eten met mama bij een mooi restaurant hier in de buurt, morgen weer naar Bogor en zaterdag alweer naar huis. Dan zit het er weer op.

Gelukkig zal mijn bounty eiland me nog lang in gedachten achtervolgen. HMMMMMMM

1 opmerking:

Smitsky zei

Dat wordt dus een zak met bounty's als je terug bent. Dat snap je zeker wel ;)