vrijdag 15 augustus 2008

Wie heeft hem Wanneer Waar voor het laatst gezien?

Het is weer eens zover. Ik ben iets kwijt.
Ditmaal is het de accuboormachine die besloten heeft om verstoppertje met mij te spelen.
Heel irritant, want ik heb hem nodig.

Van de week de overloop een klein beetje verbouwd, maar nu staat de kast zo, dat ik tussen de dakkapel en de kast doormoet om deze open te maken en hij gaat natuurlijk net de verkeerde kant om. Op zich is dat niet zo'n probleem. 6 schroefjes losdraaien, deur omdraaien en dezelfde 6 schroefjes weer vast draaien. Alleen, daar heb ik de boormachine voor nodig. Of in dit geval, de schroefmachine.

Ik heb hem laatst nog in mijn handen gehad om de gordijnrails op te hangen. Daarna heeft hij nog een tijdje in de gang gebivakeerd en ik weet ook dat ik hem weggelegd heb toen Nick er was. Ik weet hoe hij er uit ziet, namelijk precies zo een als op het plaatje.

De grote vraag blijft echter WAAR heb ik hem neergelegd?

3 opmerkingen:

Smitsky zei

Ik heb Hem echt Niet hoor..Voel je hubbie maar eens aan de tand, die is toch ook weer in den lande??

daydreamer zei

O vreselijk, zo herkenbaar! Ik ben ook zomaar dingen kwijt, helaas kan ik er niemand de schuld van geven. :P

Tummetje zei

Ik weet waar hij ligt. Hij ligt op het plekje waar je hem voor het laatst heb neergelegd!