woensdag 4 maart 2009

raamtrappetjes


Als sinds ik een klein meisje ben, heb ik een hekel aan die trapvormige verlichting die je met kerst in de vensterbanken ziet staan. Ik kan mij nog goed herinneren dat ik met mama bij opa en oma vandaan kwam en dat we ze voor de grap geteld hebben. Hoeveel het er precies waren, weet ik dan weer niet, maar het waren er veel. Je ziet ze steeds vaker en ik blijf het niets vinden. Vandaag zag ik tot mijn grote verbazing dat er zelfs een hyvessite is tegen deze dingen. Geweldig niet? Ja ik weet, in bejaardenhuizen is het veel veiliger dan kaarsjes voor het raam, maar gelukkig duurt het nog heel lang voor ik in het bejaardenhuis zit. En ik geloof niet dat ik ze dan wel in de vensterbank neer zal zetten.

1 opmerking:

daydreamer zei

Haha, ik heb ook nog zo'n vreselijk raamtrappetje voor het raam gehad. Nu heb ik een meer moderne versie. :D