vrijdag 18 september 2009

Pfffffffff!

Gezellig hoor, kom je thuis, is manlief alweer vertrokken voor een paar weken (hij is 's ochtends vroeg al weg gegaan, maar dat dringt dan altijd pas door als ik later op de dag thuis kom en hij er niet is...). Normaal zou ik dan gezellig mijn moeder even bellen om te kletsen. Maar dat is vandaag ook geen optie. Die is vanochtend ook vertrokken, maar dan voor vakantie naar Mexico. Zij wel. En dus ben ik vanavond alleen met Hauke. Ook erg gezellig. Lekker op de bank, mijn nieuwe agenda ingevuld (2010), mijn tas opgeruimd, tijdschriften doorgelezen, Law& Order aan, kaarsen aan, wie doet mij wat?

Vorige week om deze tijd was ik nog erg druk met Let's have a party in Wolvega. Voor degene die geweest zijn, ik hoop dat jullie het leuk hebben gevonden, ik vond het zeker voor herhaling vatbaar. Voor degene die niet geweest zijn; jullie hebben wat gemist. (Had graag foto's geplaatst, maar Bart heeft het toestel mee aan boord)

Aankomend weekend Lindefestival in Wolvega en zondag een verjaardag in Lelystad. Maar morgen eerst uitslapen, dat heb ik de hele week nog niet kunnen doen. Het leven van een werkende vrouw is hard KEIHARD, was ik geloof ik even vergeten in de afgelopen 10 maanden thuis.......

Geen opmerkingen: