vrijdag 6 augustus 2010

Komt een vrouw bij de dokter!

Na een lange tijd geen sokken aan gehad te hebben (het voordeel van de zomer!!), moest ik er vandaag dan toch aan geloven. Aangezien ik 1 paar echte meeting schoenen heb, die geschikt zijn voor alle soorten terrein en alle soorten weer, maar die ik alleen aan kan MET sokken, moet ik vandaag dan toch weer een keer sokken aan.

Tijdens het uitzoeken van een paar dat lekker zit, kwam ik een exemplaar tegen dat mij gelijk aan mijn McDreamy(huisarts) deed denken. Van de winter moest ik naar de beste man toe. Zo gezegd, zo gedaan. Ik moest op de behandeltafel klimmen en daar piepten mijn sokken onder mijn broek vandaan (de deugnieten :)). McDreamy wierp een blik op mijn sokken en keek me verwonderd aan; "Zijn dan echt de troetelbeertjes?"

En ja hoor het waren ze echt. Toen ik hem dat vertelde, begon hij heel hartelijk te lachen. "Die heb ik lang niet gezien; echt helemaal geweldig."

McDreamy heeft humor. Daar hou ik nou van.

Geen opmerkingen: