dinsdag 31 augustus 2010

Verjaardag

Mijn verjaardag zit er weer op. Een heel gezellig weekend gehad met allemaal leuk bezoek.

Mijn kamer staat weer vol met bloemen en ook buiten is het weer helemaal opgevrolijkt. Mijn schoonzusje heeft mijn stenen bak omgetoverd tot een ware mini tuin voor mijn verjaardag. Naast de reeds bestaande rozen, heeft ze er nog allerlei planten bijgehaald en nu kan ik er heerlijk van genieten.
Mijn cadeau van vorig jaar heeft nu ook eindelijk zijn plek gevonden.

Nu hopen dat er nog een paar mooie nazomer dagen komen om er van te genieten en om het cadeau van mijn moeder uit te proberen.
De beste dagen om mijn was buiten in het zonnetje te drogen zijn helaas ook bijna voorbij. Dus ook het cadeau van schoonmama en Tom komt alweer goed van pas.

Ik ben weer ernstig verwend (maar ik vind het heerlijk). Bedankt allemaal!

2 opmerkingen:

Blondie Power zei

zo.. jij bent echt goed verwend..

Madelief zei

Hoi Carola,

Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Wat een prachtige cadeau's heb je gekregen!

Lieve groet, Madelief