vrijdag 22 oktober 2010

Politiek correct callcenter met belscript IEKS

Goedemiddag belastingdienst, u spreekt met ....... waarmee kan ik u helpen.
- Goedemiddag, met Carola Scholtens, ik bel voor een inkomensverklaring voor 2008 en 2009

Oh, dus u belt voor een inkomensverklaring voor 2008 en voor 2009?
- Ja dat klopt.

Dat kan, heeft u voor mij ter controle uw postcode en huisnummer?
- Ja 8374 KM, 135a

Mw. Scholtens - Provó Kluit, dat klopt?
- Ja dat klopt

Ik ga u een inkomensverklaring voor 2008 en voor 2009 toesturen en deze zullen binnen 10 dagen bij u in de bus liggen.
- Heel fijn, dan zie ik ze wel verschijnen

Heeft u nog andere vragen Mw. Scholtens?
- Nee hoor, dat was het.

Prima, dan stuur ik de papieren naar u op. Hopelijk heb ik u naar tevredenheid geholpen en ik wens u nog een fijne dag Mw. Scholtens
- Dank u, hetzelfde.

(Ik kan toch moeilijk gaan klagen dat deze dame, die alles zo prima volgens het boekje doet, ietwat op mijn zenuwenwerkt met haar overdreven vriendelijke gesprek. Doet ze alles zoals het op het papiertje op haar buro staat, is het nog niet goed.)

Belscripts, je leert ze vanzelf kennen. Bbbbrrrrrr............

3 opmerkingen:

Blondie Power zei

papiertjes?? welk tijdperk leef jij?? Dat lezen ze op hun 2e beeldscherm hoor.. hahaha..

Jolly zei

nou ik kreeg ook belscripts en aanwijzingen, en echt op een papiertje!

Jolly zei

O ja en vergeet dat 2e beldscherm ook maar, die hebben we echt niet.