woensdag 10 november 2010

16 november

zou mijn vader 70 worden. Maar helaas mocht het niet zo zijn.
20 jaar geleden overleed hij aan kanker.

In die 20 jaar is er een hoop gebeurd. Ik groeide op, ging naar de middelbare school, haalde mijn eindexamen, ging naar Mexico, ging naar Leeuwarden, studeerde af en ging naar Kuinre. Ik leerde Bart kennen, werd verliefd en twee jaar geleden zijn we getrouwd.
Al die mooie momenten heeft papa niet in levende lijve mee kunnen maken. Maar al die momenten is hij bij me geweest. In mijn gedachten, in mijn hart.

Maar niet alleen in mijn leven is een hoop gebeurd. Ook in de medische wereld is een hoop vooruitgang geboekt. Er zijn betere medicijnen, nieuwe behandelingen, andere therapieen.
Er is zoveel verbeterd. Maar we zijn er nog lang niet.

STA VANDAAG OP tegen KANKER. Als je wilt, als je kan, doe het dan!
Bel 0800-1160 en wordt donateur. Hopelijk kunnen we met zijn allen de strijd winnen.
Voor papa komt het te laat, maar hopelijk kunnen we er vele mensen mee helpen.
Als je het doet; BEDANKT!

SOMETIMES THERE'S A TIME YOU MUST SAY GOOD BYE
THOUGH IT HURTS YOU MUST LEARN TO TRY
I KNOW I'VE GOT TO LET YOU GO..
BUT I KNOW ANYWHERE YOU GO..
YOU'LL NEVER BE FAR
'COS LIKE THE LIGHT OF A BRIGHT STAR
YOU'LL KEEP SHINING IN MY LIFE
YOU'RE GONNA BE RIGHT

HERE IN MY HEART
THAT'S WHERE YOU'LL BE
YOU'LL BE WITH ME
HERE HERE IN MY HEART
NO DISTANCE CAN KEEP US APART
LONG AS YOU'RE HERE IN MY HEART

2 opmerkingen:

MissNonsens zei

Wat heb je dit mooi verwoord!

Simone zei

Mijn oma heeft inmiddels 2 jaar botkanker, ziekte van Kahler. Wat een smerige ziekte maar ook mooi om te zien wat voor sterke vrouw ze is. Uiteindelijk zal ze eraan overlijden en zal ze zich weer voegen bij Opa, maar op dit moment vecht ze keihard voor nog enkele jaren met ons.

Ik sta op! Ik doe mee, wie nog meer?