zaterdag 2 april 2011

April doet wat ie wil

En ik ook. Nadat ik in 2010 menig maal met mijn ziel onder de arm heb gelopen, mezelf diverse malen behoorlijk in de weg heb gezeten en me constant bezighield met de buitenwereld, ben ik nu in april 2011 beland. Zomaar. Niets voor hoeven doen. Ik had wel degelijk een goed voornemen voor 2011: me niet zo druk maken om de rest van de wereld, niet piekeren, maar genieten. En ik moet zeggen; tot nog toe gaat het me goed af. Ik doe de dingen die ik leuk vind om te doen, doe soms ook gewoon lekker helemaal niets en geniet van de leuke en mooie momenten. Lekker op de bank hangen en kroelen met Hauke, gewoon even een uurtje niets doen om dat ene boek uit te kunnen lezen, op het werk lekker mijn gang gaan en me niet te druk maken om alle nieuwe beslissingen die worden genomen, op stap met Bart en/of vrienden als ik daar zin in heb, lekker van de eerste warme zonnestralen genieten. Het gaat goed! Tuurlijk maak ik me best nog wel zorgen om vrienden met wie het niet goed gaat. En ik hoop ook oprecht dat ook hun situatie verbetert en ze zich snel weer beter zullen voelen, maar piekeren over wat anderen denken en doen, laat ik zo veel mogelijk achterwege. April is begonnen, de lente staat voor de deur. Ik heb zoals gewoonlijk nog 100.000 dingen te doen. Maar ik ben er klaar voor. Ik ben gelukkig!

1 opmerking:

Smitsky zei

Goedzo! Vond al dat je lekkerder in je vel stak.... X