zondag 3 april 2011

Muziek

Er zijn zoveel liedjes die een bepaald gevoel bij me oproepen. Liedjes met een herinnering, liedjes uit films, liedjes met mooie teksten. Muziek doet een hoop met me. Veel liedjes doen me ook herinneren aan sommige mensen. Gewoon omdat ik het nummer met hun gehoord heb of iets heb meegemaakt waar een liedje bij voor kwam. En veel muziek doet me terug denken aan een bepaalde tijd/periode. Liedjes maken een hoop gevoel los. En soms slaat het helemaal nergens op. Dat wil zeggen, de combi van het liedje, met de persoon waar ik dan aan denk. Maar soms is het ook gewoon heel erg leuk. Ik zal een een voorbeeld geven. Bij I believe I can fly kan ik iedere keer dat ik het hoor, wel zo in tranen uitbarsten. Waarom? Geen idee, dat maakt het liedje bij me los. Ik heb zelfs SpaceJam nog nooit gezien, maar toch doet het wat met me. Er zijn veel mensen, veel herinneringen en veel gebeurtenissen die ik in liedjes kan onderbrengen. Benieuwd? Kijk maar of je naam er bij staat en welk liedje er bij hoort. Veel luister plezier!
Bart, Michel, Ilse, Paul, Rody, Mandy, Andre, Marianne, Suzan, Sicco, Eibert, Sabine, mama, papa, opa, Gido, Laurenca, Andre N, Rafael, Liliana en Jan, Mexico, Saltillo, Esteban, Lijda, Marktplaats, Sigrid, Jeroen, Arjan, Marijke en Janine, ach, zo kan ik nog wel uren doorgaan. Weet je wat, ik ga lekker muziek luisteren.......

3 opmerkingen:

Smitsky zei

Jaaaa, haha, dat je dat nog weet! En ik zie Sirin nog voor me met haar: eeej, eej, umbrella. Geweldig! Zit al te bedenken welke bij jou "hoort".. Je hoort nog van mij ;)

mama zei

wat een verrassing zowel voor mijn liedje als dat voor papa Heel mooi
dank je wel lieverd

Arjan zei

Haha briljant, toevallig dit weekend weer bezig geweest om 'we gaan op vakantie' te plannen. Gelukkig ga ik dit niet boeken bij Corendon haha.