maandag 23 januari 2012

Start

De eerste training zit er op. 20 minuten fietsen, daarna heeft Harmen me gesloopt met een krachttraining. Niet best, zo snel al buiten adem. Dat moet beter worden!!!!



Oh, maar het goede nieuws is dat ik mijn koelkast moet gaan vullen. Een aantal essentiele onderdelen missen in mijn voedingspatroon: brood (en beleg), zuivel, fruit.... dus dat gaan we veranderen. Wat moet er uit?: Ik moet wat minder... kaas eten (tenzij het 30+ is) en meer jam....dussss, daar ben ik weer lekker mee. Appelstroop is trouwens ook goed. En chocola mag, maar dan wel als beloning na 3x in de week gesport te hebben. Dat wordt dus wachten tot donderdag. Ik zeg, vrijdagavond op de bank met de nieuwe Greys Anatomy, een kop thee en een overheerlijk stukje chocola (Ferrero Rocher?!?).


Voor degene die de details bij willen houden;

De start stand: 147.2 kilo

Vocht 35.2% (veel te laag)

Vet 52.4% (veel te hoog, moet tussen de 20-33% komen)

Orgaanvet: 15 (veel te hoog, moet 5 worden)



Zo ben ik nu. Nu kijken wat het worden gaat

Geen opmerkingen: