maandag 23 januari 2012

Week 1 zit er op

En wat een week. Maandag stond in het teken van de squats. En dat heb ik geweten. Spierpijn in mijn bovenbenen tot en met. En wat was ik blij dat we thuis een 'hoge' wc hebben. Dinsdag voornamelijk kracht training gedaan en gefietst.

Maandag ook mijn consult gehad met de voedingsadviseuse. Ik moe(s)t veel meer gaan eten. Meer brood, meer zuivel, meer groente, meer alles. Dus dat heb ik gedaan deze week. Ontbijten, fruit en zuivel tussendoor, lunchen, avond eten. Alles heb ik gehad. Oh en natuurlijk genoeg te drinken. Vrijdag heb ik heerlijk genoten van toffiefee en zaterdag heb ik een paar soesjes gehad op verjaardagsvisite. En toen mocht ik opnieuw op de weegschaal. de 1e week zat er immers op.

En raad eens....... 143.3 kilo!!!!!!! Haha kom maar op met die 2e week. Ik kan het hebben!

Geen opmerkingen: