donderdag 8 november 2007

Pepernotentijd!


Het is weer zover, het is weer pepernotentijd!!!

Ik heb ook al weer helemaal zin in de decembermaand, de feestdagen en de winter. Laat maar komen, ik ben er klaar voor. Geen winterdip dit jaar, storm en regen maakt me allemaal niet uit, laat maar komen.

Op dit moment is alles nog mooi in herfstkleuren, maar door de regen is het al weer een aardige gladde bende. En degen die mij langer kennen dan vandaag, weten dat het dus oppassen wordt.

Maar ik heb er zin in. De kachel hoog, de kaarsen aan. Met een pot thee en wat pepernoten op de bank. Filmpje erbij ( of natuurlijk een goed boek of een leuke Net5 serie) en genieten maar.
Wel weer balen natuurlijk dat ik op woensdag- en donderdagavond moet werken, maar he, dan hebben we nog 5 avonden per week over. (yeah right, alsof ik ooit avonden over heb?!)
Hmmm, ik kan er nu al van genieten....

3 opmerkingen:

Simone zei

Ik vind het er nog even te vroeg voor, maar chocoladeletters, die mogen van mij in oktober al wel in de winkels liggen :P

En je staat tussen mijn links op mijn blog hoor :)

Smitsky zei

Storm ben ik niet zo'n fan van...Krijg je vieze ramen van..hihi. Maar de gezeligheid en het knusse vind ik wel heerlijk..

Spekkie an en we kunnen er tegenaan ;)

BadBunny zei

Deze tijd is heel dubbel. "Zacht" weer met een lekker zonnetje om te wandelen en donker storm/regenachtig weer om in bed te liggen of op de bank met de kaarsjes aan.

Maar toch, soms ook wel een beetje last van een donkere dagen dip. Daarom vind ik het ook helemaal niet erg om nog een paar weken naar de zon te gaan.