zaterdag 17 november 2007

Soms zijn er momenten dat ik aan je denk...


Ja vast, dat geloof ik direct, maar dat hoef je niet altijd gelijk te laten weten!
Donderdag was het zo ver. Bart was jarig en werd al weer 31. Een heugelijk feit natuurlijk, maar vriendlief zit momenteel nog in Dubai zijn laatste dagen te tellen voor hij Dubai, Van Oord en t zand voorgoed gedag mag zeggen. Donderdag komt hij weer thuis en gaat in januari bij een nieuwe baas aan de gang.

Erg spannend natuurlijk, en ook erg leuk. Alleen weten we nog niet wanneer hij nu precies weggaat. Ik wel. Ik vertrek 5 januari voor twee heerlijke weken vakantie naar IndonesiĆ«. Mama heeft gevraagd of ik mee ga, en ja, soms moet je je dan maar “opofferen”. Heel vervelend!

Maar goed, ik had het over Bart zijn verjaardag. Als iemand jarig is, is er helemaal niets mis mee om deze persoon ook te feliciteren. En als je dan de partner ziet/ spreekt, mag je die ook best feliciteren. Helemaal niets mis mee. Maar waarom moet dat per sms om 08.40 ’s ochtends??? Er zijn kennelijk nog steeds mensen in mijn omgeving die niet weten dat ik op woensdagavond STANDAARD tot 24.00 werk!!! (Dit doe ik gelukkig pas 8 a 9 maanden)

In het weekeind, als ik uit kan slapen, kan ik er de donder op zeggen dat mijn schoonzus rond 09.30 belt. En iedere keer weer is ze verbaasd dat ze me wakker belt. Nee schat, ik heb nog geen kinderen die me ’s ochtend vroeg mijn bed uit mekkeren. Ik heb geen hond die hoog nodig uitgelaten moet worden (alleen een kat die van nature ook erg lui aangelegd is en vrolijk met me mee slaapt) en ik heb een standaard gebrek aan slaap. Ik ben op zaterdagochtend dus niet voor dag en dauw mijn bed uit. (Soms, als het aan mij ligt, kom ik op zaterdag mijn bed helemaal niet uit) Ik woon samen met een hele leuke vent, ik ga over een half jaar trouwen, maar ik leef nog steeds met mijn brein in mijn studententijd, waarin ik lang kon slaaaaaaapen. Laat mij alsjeblieft nog even in die fase van mijn leven. Het bevalt mij nog erg goed!

Dus als je aan me denkt. Hartstikke leuk. Dank je wel. Maar doe het a.u.b. een beetje zachtjes. Ik SLAAP!

1 opmerking:

Smitsky zei

Welterusten....ennuh gefeliciteerd met je hubbie to be.

Trouwens wel heel vervelend om voor weken naar Indonesiƫ te moeten.