zondag 25 mei 2008

Mustangperikelen.

Vandaag maar weer eens met de Mustang bezig gegaan. Adriaan heeft me vanochtend vroeg mijn bed uit gebeld en nadat ik was terug gekeerd in het land der levenden, heb ik mezelf in de auto gehesen en ben richting Oldemarkt afgereisd.

Adriaan is met de remmen begonnen en ik met de voorkant van de auto. De eerste rem ging redelijk vlot, alleen de tweede rem wou minder. Er brak een boutje af en dus gaat de rem mee naar Biddinghuizen en komt hij van de week weer terug.

De voorkant liep in eerste instantie ook goed, alleen het laatste boutje wou niet. Dus alles kon er weer af en met hulp van Adriaan, kon ik opnieuw beginnen. (auto's.....)

Maar het is enigzins gelukt. De voorkant zit er op en de bumper zit er op, dus we zijn weer een stapje dichterbij. Donderdag de demper en de remmen. Dan is Bart ook weer thuis en mag hij verder knutselen.

Van de week heb ik vast mijn nagels laten doen. Die zagen er vanmiddag dus echt niet meer uit. Gelukkig gaat ze het 5 juni allemaal weer helemaal bijwerken.

1 opmerking:

Smitsky zei

Knap van je hoor! Al dat gesleutel..

Idd. verstandig om 5 juni de boel bij te laten werken. Zie je al staan met je mooie jurk. Bart schuift de ring aan een vinger met rouwrandjes. Nee, dat kan echt niet.