maandag 26 mei 2008

we proberen het later nog eens!

Omdat mijn vorige proefkapsel niet helemaal naar de zin was, zou ik vanochtend nog een keer langs gaan bij de kapster en dan zou ze het opnieuw proberen. Vanochtend was het Gido die mijn wekker speelde en wederom heb ik mij in de auto gehesen en ben naar Lelystad gereden.

Shit! geen kleingeld op zak en dus ook geen geld voor de parkeerautomaat!!
Dan de auto maar in het Silverpark zetten (betaald parkeren, maar achteraf betalen). Naar de kapsalon gelopen en wat denk je? DICHT!! Nou daar sta je dan met je goede gedrag. Op de deur staat keurig vermeld Maandag 0900-1800 en daarboven hangt doodleuk een bordje GESLOTEN.

Dan maar boodschappen doen (ik moet immers nog steeds kleingeld hebben om de parkeergarage te betalen.) en daarna naar het tuincentrum. Dat moet ik dus niet doen als ik boos ben. Ik weet dat ik geen boodschappen moet gaan doen als ik honger heb, maar ik moet dus ook niet naar het tuincentrum gaan als ik boos ben. Mijn kofferbak zit vol met bloemen en planten voor in de tuin. En mijn portemonee weer leeg.

3 opmerkingen:

Blondie Power zei

nou is toch leuk?? Bloemen fleuren de boel in elk geval weer op! Boos of niet!

The world according to El zei

had je nog wel een paar muntjes over voor de parkeerautomaat?

Smitsky zei

Jij hebt iets met kappers he??? Hoop dat de generale wel goed gaat ;)