vrijdag 16 mei 2008

Terherne


Ik ga het dit jaar deels meemaken. Al tijden hoor ik allerlei mensen om me heen steeds enthousiaster worden. Terherne komt steeds dichterbij (geloof me, het blijft op de oude vertrouwde plek liggen…). Ik ken Terherne alleen van het opstijgen van de ballonvaart die ik heb gemaakt, en dat was/is toch wel een hele leuke herinnering.

Maar dat is niet het programma voor dit weekeind. Zaterdag overdag nog even aan het werk en dan tuig ik in de Pontiac naar Terherne voor de jaarlijkse NSCC meeting. Vele brute Amerikaanse auto’s in allerlei vormen, maten, kleuren en geuren (voornamelijk verbrand rubber en diverse brandstoffen). De meest uiteenlopende personen die deze auto’s horen te besturen en er met zijn allen een dolle boel van maken.

Mijn medecluppers zijn er al (ik hoop dat ze het droog houden) en de voorraad energy drink ligt al achter in de auto. Morgen na het werk lekker een weekeindje op stap met het hele zootje. Het zal mij benieuwen, maar ik heb er zin in.

Dit weekeind is ook weer “de mooiste van Nederland”. De wandeltocht vanuit ons aller Kuinre. Mam, Ruud en Francis lopen hem ook dit jaar weer mee en ik wens ze veel succes en een zonnige niet te hete dag. Loop ze!!!

1 opmerking:

Smitsky zei

En? Weer genoten?