dinsdag 3 juni 2008

Een bewogen weekendje

Tjee, Bart is weer thuis en het is gelijk weer een gekkenhuis.
Bart is gelijk met de Mustang aan de slag gegaan en was blij met de vorderingen van de afgelopen weken (en da’s maar goed ook J). Vrijdag ben ik bij de kapper geweest voor de aanpassingen aan mijn kapsel en ik ben helemaal tevreden. Nu was het wel wat ik in gedachten had, dus dat is ook weer geregeld. Daarna “even” naar Apeldoorn om nog wat cadeautjes op te halen en uiteindelijk was ik om 5 uur weer thuis. Nog even langs de HEMA om sokken en ondergoed voor Bart te halen (4 weken geleden vond hij dat nog niet nodig, net zo min als dat het nodig was om extra veters te kopen voor zijn schoenen, maar nu was hij er toch wel blij mee dat ik ze gehaald heb). ’s Avonds lekker samen nog even Emmeloord in geweest en de rest van de avond gevuld met het inpakken van de bedankjes, het klaarmaken van de clubspullen voor zaterdag en een poging doen vroeg mijn bed in te gaan. Helaas. Dat is dan weer niet gelukt.

Zaterdag weer vroeg uit de veren. Even een broodje gegeten, 100x de telefoon opgenomen en uiteindelijk weer net te laat van huis gereden voor de vergadering. Maar ook dat is goed gekomen en ik heb zaterdag heerlijk genoten in Wolvega van de Rock around the Mix. Het was weer beren gezellig en ik heb me zelfs nog even uit kunnen leven op het springkussen. Het kind in mij kon het echt niet laten. (Het kind in Sabine ook niet, dus dat heeft een mooie blauwe voet opgeleverd, maar dat ziet toch niemand).
Bart is na het mustangklussen ook nog even geweest dus dat was extra gezellig. (Woensdag wordt hij als het goed is gekeurd.)

Zaterdagavond hadden we een 60’s 70’s & 80’s party in Lelystad. Dit was georganiseerd door LTTC en de Carnavalsvereniging. Gelukkig waren er van deze laatste nog een paar mensen, maar wat een rust zeg. Ik had de hele dansvloer voor mij alleen, want als er 40 man is geweest, dan was het heel veel. Maar ik kon mijn zorgvuldig opgebouwde energie lekker kwijt op “Girl’s just wanna have fun”, “Walk like an Egyptian” en “Wake me up before you go-go”. Heerlijk. Zelfs nog even met Bart een dansje gewaagd.

Zondag leek de uitgesproken dag te zijn om uit te slapen (het was immers een uurtje of 3 geworden) maar helaas om 7.30 was ik klaar wakker. Zachtjes naar beneden gegaan en daar in de stoel in slaap gevallen (zou een relaxstoel echt werken dan ??).
Overdag mama geholpen in huis want Bart had zijn vrijgezellen feestje EN de auto. Dus de eethoek omgezet, de marmeren salontafel uit elkaar gehaald (en mijn vinger er heel strategisch onder gelegd AAAAUUUUWWWW!!!!!) en de boel weer even aan kant gemaakt. Onder wakend oog van mama ’s middags nog even lekker weer mijn bed ingekropen en ’s avonds met mams de avond doorgebracht. Wachten op mijn Golfheld. Om 23.30 was hij weer terug en rond half een waren we weer lekker thuis. Heerlijk mijn eigen bedje weer in. Nog een dag werken en dan ben ik lekker vrij tot 17 juni. HEERLIJK.

Geen opmerkingen: