maandag 28 juli 2008

Sex & The City II

Afgelopen vrijdag naar de film geweest "Sex & The City". Gezellig een avondje op stap met Sabine, Joni en Els. Wat beter te doen dan een leuke vrouwen film, met een hoop mooie mannen?? Dus zo gezegd zo gedaan. Om 20.00 Sabine opgehaald en Eibert wou ons maar wat graag weg hebben (De mannen kwamen daar...). Dus op naar Joni. We waren wat aan de vroege kant en mevrouw was ook nog niet helemaal klaar. Dirk heeft even staan babbelen en Joni is met Make-up nog in haar tas ingestapt. Dirk vroeg zich al af met wie ze een date had, dat ze er zo leuk uit zag. Tsja, Dirk, als je dat eens wist....

Daarna Els opgehaald. Veels te vroeg, maar dat mag de pret niet drukken. Joni vond het nodig dat we een foto van ons 4-en zouden maken, dus die ging op zoek naar Rene. Ze kon lang zoeken, Rene was niet thuis. Dus ik zeg met mijn bijdehante hoofd; " Misschien wil de politie wel een foto maken, die rijdt toch net langs". Dat liet Joni zich geen twee keer zeggen en zonder een file te veroorzaken, heeft ze de heren eens liefelijk aangekeken en ze zo ver gekregen dat ze een geweldige foto van ons hebben gemaakt. (JONI: WAAR ZIJN DE FOTO"S???). (ik heb ze!!)

Daarna vlug ingestapt en op naar Heerenveen. Nog even wat gedronken, onze brillen gepoetst en Joni op de foto gezet met Jasper. Alle make-up was inmiddels aangebracht en om Dirk niet al te veel teleur te stellen, heeft ze aangepapt met de barman. Gelukkig wou hij wel bewijs leveren en ze staan er schattig op (JONI: IK WIL FOTO"S!!)

Sabine en ik zijn aan de zoete popcorn gegaan (We waren nog niet zoet genoeg van onszelf) en Els en Joni, of eigenlijk JONI en een heel klein beetje Els, zijn aan de zoute popcorn gegaan.

Na de film zouden we nog even naar de Mac. Altijd goed en aangezien ik reed en om 23.30 nog geen avondeten had gehad, zijn we er heen gereden. De auto geparkeerd en op naar de Mc. Helaas, om 23.00 gaat het restaurant dicht. De McDrive gelukkig niet, dus zijn we lopend de McDrive in gegaan. Een prima service en een hoop lol. Nog stiekem een kusje gestolen van Ronald en even gezellig bij zitten kletsen.

Daarna de dames weer naar huis gebracht (Eibert blij, de heren waren al weer weg) en om 01.45 zelf thuis gekomen en mijn bedje in gedoken. Een lange, maar hele gezellige avond.

Wanneer gaan we weer?? En welke film wordt het dan??

5 opmerkingen:

daydreamer zei

Maar hoe was de film nou? :S

Smitsky zei

Ik meen te lezen, dat ze de film heel mooi vonden...

Vind je het trouwens nu niet jammer, dat je de hele serie niet eerst hebt gezien?

On the Run zei

@smitsky

ja mooi is het juiste woorden. Voor de film of voor de mannen, daar slaap ik nog even over.

daydreamer zei

Hmmm... mooie mannen dus. Tijd voor mij om de film te kijken! ;)

Mezelf vergapen aan mooie mannen is nooit verkeerd. Toch? :D

Tummetje zei

Misschien een brutale vraag. Maar wat is er nou zo leuk aan Sex and the City :(