zaterdag 12 juli 2008

slapen


Tijd voor Carola om te gaan slapen. Al een paar weken slaap ik niet zo heel best meer en alhoewel ik zou kunnen zeggen dat ik niet weet waar dat door komt, ben ik bang dat ik het maar al te goed weet. Namelijk; veranderingen. Nooit mijn stekste punt geweest en zal het misschien ook nooit worden.

Eerst waren het de 'spanningen' voor de bruiloft. Al moet ik zeggen dat die reuze meevielen. Toen was het stress om de vergunning voor de meeting van Cars, wil ik de gang wel of niet schilderen, de slaapkamer kan ook wel weer eens wat anders gebruiken. De bank ziet er steeds meer uit alsof Hauke hem dagelijks te lijf gaat (en dat is toch echt niet het geval), vandaag alles opgeruimd, morgen weer een bende, net dat ene onderdeeltje van de auto niet kunnen vinden, zoveel leuke boeken om te lezen, zoveel films/series, verschillende ideeen over het werk, wat wil ik in de toekomst, wat willen Bart en ik in de toekomst, heb ik de afgelopen paar jaar wel gedaan wat ik had zullen doen, wat wil ik eigenlijk allemaal doen?


Oftewel, mijn 'winter' probleem heeft zich opgeschoven. Net als het klimaat. Even een ander moment. Ik denk dat het tijd wordt om nu mijn winterslaap te gaan houden.


2 opmerkingen:

Smitsky zei

Of je koopt een Hästens?

MissNonsens zei

Hartelijk dank voor uw suggestie! Wellicht zult u deze spoedig terugzien, hahahaha.