maandag 21 juli 2008

weekeindje k(r)amperen


Eindelijk was het dan zover. Onze eigen meeting was weer aan de beurt. Vrijdag avond al gezellig de boel wat ingeluid met een BBQ en zaterdag nog even gewerkt, maar daarna kon het feest gaan beginnen.

In Emmeloord scheen toen ik weg reed een waterig zonnetje. Eenmaal aangekomen in Steenwijkerwold, was het echter een dikke plensbui die mij verwelkomde. Gelukkig duurde het niet heel lang en daarna droogde alles weer redelijk op. Alles stond op zijn plek en al vrij snel werd de BBQ opnieuw aangestoken. Nog even gauw met Joni naar Steenwijk voor de laatste boodschappen (JONI, je hebt mijn melk nog :( ). Eenmaal terug konden we aanvallen.

's avonds een heerlijke avond gehad, lekker gekletst, gebabbelt, en gedronken onder begeleiding van Metallee en rond middernacht, nadat alle weerwolven tevoroschijn waren gekomen en zelfs Eibert overal kriebel begon te krijgen, lekker mijn bedje in gedoken. Ik weet niet of Joni het zo geslaagd vond, ik heb begrepen dat Dirk en ik prima stereo kunnen snurken, maar zeg nou zelf, daar kan ik toch niets aan doen. Om 2 uur 's nachts heeft Bart nog gebeld, maar omdat ik hem voor wekker aanzag, heb ik hem niet gesproken. Twee sms-jes en terug naar dromenland.

Zondag ochtend ietwat stram en stijf mijn bedje weer uitgerold. Wat is dat toch met kamperen. Een keihard bed, een caravan die per definitie smaller is dan ik lang ben en altijd dat verrekte weer. Maar goed. Na een heelrijk broodje gebakken ei (waarvoor mijn dank Gerard), kon de dag niet meer stuk. Zo af en toe nog een buitje, maar het was te doen. Er kwamen auto's, er kwamen mensen, er kwam zon en ik moet zeggen, ik heb me prima vermaakt.

Aan het eind van de middag de boel weer met zijn allen opgeruimd en weer naar huis. Vooral die auto niet op cruise control zetten, want je valt geheid in slaap. Lekker hoor zo'n laag hangend waterig zonnetje.

Nog even wat gedronken met elkaar en een vette hap van Gido verorbert en toen werd het toch echt tijd om mijn bed op te zoeken. Je weet wel, dat ding van 1.60x2.00 met een heerlijk zacht matras en een kat die je gezelschap houdt. Heerlijk!!

Ik heb dit weekeind twee verjaardagen gemist. Van de week maar even gaan shoppen en daarna het gauw weer goed maken. Gelukkig nog een paar verjaardagen te gaan deze week.

2 opmerkingen:

daydreamer zei

Het zij je vergeven van mijn verjaardag. Soms zijn er andere dingen.

Zo te horen was het slapen niet fantastisch, maar het klinkt allemaal heel gezellig. En dat is ook wat waard!

Smitsky zei

Mooi dat het een succes is geweest. Beregezellig, met lui omgaan, die dezelfde passie hebben.

Yep, geen beter bed, dan je eigen bed :)