woensdag 1 oktober 2008

Op = Op

Helaas, mijn contract bij Marktplaats.nl wordt niet verlengd.

Eergisteren was dit een behoorlijke schok voor mij, was er niet echt op voorbereid, maar vandaag gaat het stukken beter. Ik heb Bart gisteren gesproken en we hebben besloten dat ik in December en Januari lekker twee maanden „vrij“ neem en dat ik op zoek ga naar wat nieuws per 1 februari. Ik heb dan twee maanden om lekker even bij te komen, voor mezelf het één en ander op de rit te zetten en even wat uit te slapen.

Ik ben al een tijdje bezig mijn eigen bedrijf op te starten, maar dat schiet er steeds bij in. In januari zal ‚Kiandra’ dan ook echt van start gaan omdat ik nu lekker de mogelijkheid heb dit goed aan te pakken. Kiandra is mijn organisatie bureau. Je kunt er o.a. terecht voor de organisatie van feesten, evenementen, uitstapjes en reizen. Het is mogelijk om alleen ideeën te kopen en de rest zelf te organiseren, maar indien gewenst is het ook mogelijk dat ik de organisatie in handen neem. Dus veel afwisseling en zeker een hele uitdaging. Iets wat ik er leuk vind om te doen en waar ik tot nu toe ook succesvol mee bezig ben geweest.

Het is niet mijn eigen keuze geweest om het contract niet te verlengen, maar wellicht komt het wel op het juiste moment. Ik heb er in ieder geval zin in om in december even lekker bij te komen en om in januari met frisse moed aan iets nieuws te beginnen.

2 opmerkingen:

elbakero zei

Dat lijkt me een erg leuke uitdaging!
Succes!

The world according to El zei

Heel goed!!!