dinsdag 17 februari 2009

Huishoud beurs

Vandaag een dagje op stap geweest naar de huishoudbeurs. Tiggerandmickey bereid gevonden om mee te gaan en dus mooi een gelegenheid om weer eens een beetje bij te kletsen. Vanochtend met de trein naar de RAI en op naar de beurs. Bij aankomst stond er een beste rij voor de kassa, maar gelukkig hadden we al kaartjes en konden we zo doorlopen. Even rondgeneusd in de hal met de echte huishoudartikelen en al snuffelend in de "vreettent"terecht gekomen. Heel fout. Heel druk en soms heel gezellig. Vooral chocola gescoord en we hebben een aantal drankjes geproefd. (ja ja Carola aan de drank).

Daarna zouden wel voor een kleurenconsult gaan, maar die moesten wachten tot na de modeshow en dus zijn we eerst nog maar even doorgewandeld. Als lunch een heerlijke pasta gegeten en daarna bij de vrijetijdsstands gaan kijken. Stoerevrouwen(.nl) heeft ons verteld hoe we een stoere vrouw konden worden. Overbodige info lijkt me zo, want dat zijn we immers al (toch?). De leesmapmeneer had me bijna zover dat ik een abonnement zou nemen al was het alleen maar om de Wii die je als kado kreeg. Een snelle rekensom vertelde me echter dat ik dan al met al bijna €600,- kwijt was en dus maar weer doorgelopen. Bart gaat zelf maar voor de Wii sparen. Bij Zylom nog een leuk spel gekregen en bij Eci aan het rad van fortuin gedraaid. En ik had prijs. Ik mocht 1 van de 4 boeken die er lagen gratis mee naar huis nemen (er lagen meer dan 4 boeken, maar ik had keuze uit 4 titels). Daarna samen een Nintendo DS kookworkshop gevolgd. Erg leuk. De DS vertelde wat we nodig hadden en wat we moesten doen. Zo jammer dat we allebei nogal nuchter waren (ondanks de borreltjes eerder op de dag) en de DS eigenlijk steeds een stapje voor waren. Maar we hebben een hoop lol gehad en het resultaat mocht er zijn.
Ik heb ook nog een My Ukki Pillow gescoord en ben er erg benieuwd naar.

Uiteindelijk met de trein weer naar huis, nog even langs het MCW om te kijken hoe het met schoonmama was gesteld en daarna naar moeders voor een bordje andijviestamppot. Nu lekker thuis. Helaas was het langverwachtte mailtje er nog niet, maar het is inmiddels wel hoog tijd om mijn bedje op te zoeken. Morgen weer een drukke dag voor Kiandra en dan moet ik natuurlijk wel helder zijn.


Geen opmerkingen: