dinsdag 21 juli 2009

Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk


De eerste week zit er op. En ik moet zeggen dat het best is meegevallen. Er zijn vele verschillende smaken en het is best leuk om uit te proberen hoe je dingen kunt combineren. Ik heb heerlijjke verse salades gegeten met mijn omeletjes er bij en ook de drankjes zijn erg goed te doen. Gelukkig is het resultaat er ook. Ik ben nu 1 week en 1 dag bezig en ik ben 3 kilo kwijt. Dat geeft moed voor de komende weken. Ik ga nog lekker even door.

3 opmerkingen:

Blondie Power zei

nou ik kan me wel voorstellen dat je vrolijk voelt! Goed man!

Smitsky zei

Super!!

The world according to El zei

Hartstikke goed!! Dus je belofte om in 2010 de fish potato run te lopen en de 4daagse van Nijmegen te lopen komt helemaal goed!! GA ZO DOOR