dinsdag 28 juli 2009

De tweede week

Zit er op. En vandaag dus weer naar Marknesse gereden om te wegen.
Deze week viel me wel zwaarder dan vorige week. En ik moet dan ook eerlijk toegeven dat ik met mama d'r verjaardag gesmokkeld heb en toch gezwicht ben voor die Brownievlaai en een paar hapjes. Zondag gezellig een middag weggeweest en helaas niet mee kunnen doen met de bbq. Niet makkelijk, maar het hoort er nu gewoon even bij.

Het wegen was een succes, er is 1.8 kilo af waarvan ook deze week weer 0.7 kilo puur vet.
Geen slecht resultaat, maar ik ben er zeker van dat het beter had gekund. Nu hoef ik pas volgende week donderdag terug te komen en dus heb ik 9 dagen ipv 7 dagen. Mijn streven is dan ook om volgende week de 135 kilo te halen. Dan pas ik ook mijn trouwjurk weer, want dan zit ik op hetzelfde gewicht als vorig jaar juni. Ik ben benieuwd.

2 opmerkingen:

Blondie Power zei

nieuwe week, nieuwe ronde, nieuwe kansen!

Zet hem op!

The world according to El zei

DAt gaat lukken je bent nu zo gemotiveerd!!