zondag 12 juli 2009

Ik kan het ik kan het ik kan het!!!!


Omdat er nu toch echt wat moet gaan gebeuren, heb ik besloten opnieuw de strijd aan te gaan met de kilo's. Ik wil ze kwijt. Nu wil ik dat al jaren, maar ze vinden me steeds terug. Ik wil ze nu definitief kwijt. Geen ge-ouwehoer meer met maat 54-56, niet langer 142.8 kilo wegen (ja ik weet het, zeg maar niets...) en geen gehijg en gepuf meer als ik de trap op loop. Ik ben er klaar mee. De kilo's gaan de deur uit.

Eerst had ik me nog voorgenomen om niets te gaan zeggen, maar ik weet inmiddels ook dat ik dit niet alleen kan. Dus iedereen mag het weten; IK BEN OP DIEET!.

"Help ik val af!" zou E.T. zeggen, en ik ga het op dezelfde wijze proberen. Ik ben reuze benieuwd hoe het allemaal zal gaan. Het is immers toch te belachelijk voor woorden dat het grootste gedeelte eigenlijk tussen de oren zit. Nee niet die kilo's, die zitten ergens anders, maar het idee dat ik moet eten. Als ik een dag in/om huis ben, kan het maar zo gebeuren dat ik pas om 16.00 denk "laat ik eens wat gaan eten" en nu ik op dieet ben, denk ik er constant aan. Ik zou niet weten waarom. Dat wat niet mag, is kennelijk toch extra aantrekkelijk. Die verboden vruchten zouden verboden moeten worden. De eerste dagen schijnen het zwaarst te zijn, dus ik zet me schrap.

Vanochtend mijn dag begonnen met een ontbijt van Havermout met appel en nootjes, en ik moet zeggen, dat was goed te eten.

De huidige status:

Gewicht: 142.8 kilo
Taille: 144 cm
Heup: 150 cm
Kledingmaat: 54-56

*Think happy thoughts, think happy thoughts, think positive..*

PS; Ik hou jullie op de hoogte

2 opmerkingen:

The world according to El zei

Ik leef met je mee, ik weet zeker dat je het kan. SUCCES!!!

Blondie Power zei

Ja, zet hem op! Waar een wil is, is een weg!