donderdag 7 januari 2010

Prodimed

Daar waar half Nederland op 01-01-2010 aan het afvallen is geslagen, ben ik gestopt met mijn dieet. Nu hoor ik een aantal van jullie denken: "maar het ging juist zo goed"en "waarom??". Nou dat is eigenlijk heel simpel. Het ging helemaal niet zo goed meer en mijn motivatie is ongeveer gelijk aan de huidige buitentemperaturen. Daar komt bij dat er in totaal 48 kilo af moest. Dat red je niet in een paar weken. Dus na overleg besloten nu te stoppen en dan ga ik in de tweede helft van 2010 weer verder. In de tussentijd is het de kunst om nu eindelijk eens op fatsoenlijke wijze met eten om te gaan en te leren hoe het moet. Mijn gewicht hoop ik op peil te kunnen houden.

Ik ben in 2009 in totaal 18.2 kilo afgevallen en ik ben er trots op. Als ik in 2010 het redt om weer 18 kilo af te vallen, dan is mijn doel gehaald. Die kilo's zaten er niet in korte tijd aan en zullen ook niet in korte tijd verdwijnen. Maar ik ben blij met mijn -18 kilo en ga nu weer genieten van een ouderwetse boterham met kaas en fruit en een beker melk. Die hele normale dingen, die iedereen maar voor lief neemt. En na de zomervakantie ga ik met frisse moed aan de gang met de volgende kilo's.

1 opmerking:

The world according to El zei

Heel knap dat je er zo eerlijk over bent! Succes