woensdag 31 maart 2010

Achmea

De laatste dag bij de grote zorgverzekeraar zit er op. Afscheid genomen van mijn collegae, de boel opgeruimd, alle mail weggedonderd, bakje en koptelefoon ingeleverd en een aantal klanten vriendelijk te woord gestaan.
Om 16.26 hoosde het buiten. Om 16.30 was het tijd om naar huis te gaan. En je raadt het nooit, het was droog, de zon scheen en er was een hoop blauwe lucht.

Ik zeg een teken van boven dat het goed is dat ik daar weg ben en dat het tijd is voor iets nieuws. Iets in de trend van na-regen-komt-zonneschijn.

Nu opzoek naar een nieuwe baan. Mijn kwaliteiten; organiseren, administratieve vaardigheden, ik spreek mijn talen, kan teksten schrijven, kan ordenen, kan met klanten omgaan,etc.

Dus wie nog een leuke baan in de aanbieding heeft; Ik ben er klaar voor!

Geen opmerkingen: