zondag 12 februari 2012

updateje

Pfff en zo ineens zijn er weer een paar weken om en krijg je berichtjes dat je te lang niet geblogd hebt....dus, bij deze even een update.

Bart is weer aan het werk, maar komt dinsdag ook al weer terug. Hij is dit keer maar een weekje weg. Nu alleen hopen dat er met de dooi niet te veel mist komt, dan kan hij tenminste vliegen.
En dan op naar The US of A. En als hij dan weer terug is, gaat hij mee naar de sportschool.

Ik vind het nog best lastig om 3x per week te gaan (ik heb gelukkig ook 1000 excuses om niet te gaan, want er is nog steeds een hoop te doen in en om huis), maar ik weet zeker dat het makkelijker is als Bart ook mee gaat. Hij doet zijn ding, ik het mijne, maar we gaan wel samen heen.

De afgelopen weken veel gesport. En als ik niet naar de sportschool kon (autopech of gladde wegen) heb ik thuis gebruik gemaakt van de Wii. Het enige vervelende is, dat ik op de weegschaal bijna niet afval. Dat kan allerlei redenen hebben, maar het is wel vervelend. Ik weet dat het vele sporten er ook voor zorgt dat ik meer spieren krijg terwijl ik vet verbrand, maar ik wil het ook zien!!!!!! Maar we gaan door. Op naar de eerste 10 kilo.

Gisteren eindelijk nieuwe schaatsen gekocht ( met harde schoen) en nu het ijs nog op. Maar ja, het gaat dooien. Just my luck! Gisteren ook de verf gekocht voor het trapgat. Tijd voor een nieuw kleurtje en om eindelijk mijn foto muur eens te gaan maken.

Vandaag 40 kaarten gemaakt. Heerlijk voor de buis en gewoon lekker een luie zondag gehad. Morgen weer een nieuwe week. Nieuwe kansen. Nieuwe plannen.

Vorige week al heerlijk een beetje genoten van het voorjaar op de Creiler Flora en daarna even een bezoekje gebracht aan Schokland. Moet je na gaan. Het is al weer 3.5 jaar geleden dat Bart en ik daar zijn getrouwd.









Geen opmerkingen: