zondag 12 februari 2012

Reclame....Doe maar normaal

Aaahhh gek word ik er van.
Ik mag graag tv kijken. En tot nu toe ging het me ook redelijk goed af met de reclames. Ik weet wel dat ze er veel zijn en dat een film van 1 1/2 uur inmiddels 2 1/2 uur duurt puur vanwege de reclame, maar ok. Daar kan ik mee leven.

Wat ik alleen echt heeeeeeel irritant vind, is de taal van de reclame. Waarom moeten de reclames ineens in het Engels (of Fries) zijn??? Wat is er mis met gewoon een Nederlandse reclame? Zalando- This used to be my bedroom......, Profyle tirecentre, beter in benden...(banden)...., Tele2; een pratend schaap ok, maar een Engels sprekend schaap...kom op zeg. Alleen al door het kijken van deze reclame ben ik toe aan een Coca cola light break, I deserve it, so much has happened to me......

Ik wil de Nederlandse reclame terug. Veel leuker; 'Komt wel goed schatje', 'Ze zei meneer tegen me', 'Zeg maar nee, dan krijg je er twee', 'Boer worden, en schaatser', 'Foutje bedankt!'.

Geen opmerkingen: