woensdag 4 juli 2018

No reply

Afbeeldingsresultaat voor no reply


Ik kan me er echt mateloos aan irriteren. Mensen die niet reageren.
Ik vind het helemaal niet erg dat mensen niet a la minute reageren. Dat niet. Ik zit zelf ook niet 24/7 vast aan mijn telefoon. Dus soms duurt het even voor ik een e-mail, facebook berichtje, Messenger bericht, sms of appje zie.

Maar wat ik echt heel irritant vind, is dat mensen helemaal niet reageren.
Soms reageer ik op vacatures. Bedrijven hebben dan bewust een bericht de wereld in gestuurd. Dan reageer je, maar krijg je nooit een reactie. "Proactief zijn Carola!" als je niets hoort er achter aan bellen. Ja duh... maar daarom is het wel irritant dat ze niet reageren. Hoe moeilijk kan het zijn om een standaard bericht te maken en dit te versturen aan iedereen die je niet uitnodigt.

Soms benader ik mensen voor de SamenLoop voor Hoop en krijg dan geen enkele reactie. Ik denk dan "nee" is ook een antwoord. En soms vraag ik mensen iets omdat ik eerder ergens contact over heb gehad, maar ook dan reageren mensen niet. Echt bijzonder vervelend.
 

Geen opmerkingen: