woensdag 26 maart 2008

Let it snow let it snow let it snow!

Ja natuurlijk is het lekker als het zonnetje schijnt, als alle truien weer de kast in kunnen (of op MP kunnen omdat ik ze volgend jaar echt niet meer wil passen) en natuurlijk is het heerlijk om straks lekker in de zon op een terrasje te zitten, of op mijn eigen terras met een boek en wat te drinken.

Maar vanavond heb ik tot 12.00 gewerkt en reed ik in de sneeuwbui naar huis, en wat was het mooi. De sneeuwvlokken dansen in je koplampen, de velden worden wit, de auto's en huizen zijn al wit. Geweldig. Oke, iets minder geweldig als je eerst moet krabben voordat ja naar huis mag, maar zeg nou zelf, dat is toch eigenlijk ook zo gepiept en je ramen zijn gelijk een stuk schoner dan wanneer je alleen de ruitenwisser gebruikt.

Het is maart en Maart roert zijn staart, April doet wat ie wil. Het is lente, maar dit onstuimige weer vind ik heerlijk. Laat maar waaien, laat de winter maar goed uitrazen en alle stof weg doen waaien (vooral dat stof in mijn hoofd EN niet te vergeten op de moeilijk bereikbare plekjes in huis). De lente komt in april/ mei vanzelf de hoek om waaien. Tijd zat!

Geen opmerkingen: