dinsdag 11 maart 2008

Solitaire = alleen?

Vandaag is Bart in alle vroegte weer vertrokken. Om 6 uur ons warme bedje uit, broodjes had ik zowaar gisteravond al gesmeerd, dus die gauw opgegeten en hup in de Citroën naar Lelystad. Om 7 uur had Bart de trein en kon ik weer terug naar Kuinre. Hij is weer vertrokken. Was nooit leuk, is niet leuk en zal ook nooit leuk worden.

Voor Bart is het dit keer echter extra spannend. Een nieuwe baan, een nieuwe boot, nieuwe collega's alles nieuw. De Solitaire. Betekent solitair niet alleen? Het zal wel weer even wennen zijn. Helemaal omdat ik nog niet weet hoe lang hij weg blijft, en of hij mail heeft. Sms-en wil zowieso niet, dus dat worden lange weken.

Gelukkig een hoop plannen op stapel waar ik waarschijnlijk uiteindelijk toch niet aan toe kom, maar die me in ieder geval goed bezig houden.

1 opmerking:

The world according to El zei

Lijkt me ook echt vreselijk iedere keer weer, je hebt nu wel iets heel moois om naar uit te kijken. Nog even een paar weekjes de schouders eronder. Je zult zien dan vliegt de tijd