donderdag 13 maart 2008

Weekend!! Weekend!!

Heerlijk, ik heb weekeind. Dat wil zeggen. Ik ben klaar met werken voor vandaag, morgen en zaterdag ben ik vrij en ik hoef pas zondagavond weer bij MP te verschijnen!!!

Natuurlijk heb ik wel plannen voor deze dagen, ik moet morgen toch ook echt eens aan mijn deel van de mustang gaan beginnen, anders komt dat ding natuurlijk nooit af. Dat zou wat zijn, is Bart helemaal klaar, moet ik nog vanalles gaan doen. Nee, dat moest maar niet. En dus morgen naar Oldemarkt en eens kijken of we wat met die rubbers aan kunnen.

Zaterdag leden vergadering en voor de rest geen plannen. Ik denk dat ik mijn boek maar eens pak en dat uit ga lezen. Daar heb ik nou echt zin in. Kat erbij, koppie thee erbij EN KAN IEMAND AL DAT ETEN UIT MIJN BUURT HALEN!!!

Vandaag even een test mailtje van Bart gehad, tenminste, dat denk ik er stond alleen in "test, jkhsdflsadhfa, of zoe iets. Maar het was toch een teken van leven. Wie zou mij anders vanaf de Solitaire een bericht moeten sturen?

Weekend, weekend, we hebben tijd om lekker lang te ...... (slapen) :)

1 opmerking:

The world according to El zei

Weet je wat ook heel leuk is, even komen kijken bij al die fanatieke collega's die aan het spinnen zijn :-)