zondag 11 oktober 2009

Fase 1 voltooid

Ken je dat, dat je geen tijd hebt voor de dingen die je eigenlijk nog steeds moet doen, maar die dan weer niet zo belangrijk zijn, dat het niet even kan wachten...

Ik heb 10 maanden thuis gezeten en had me voorgenomen die tijd vooral in en om huis nuttig te besteden. Nu ben ik in die 10 maanden heel druk geweest met wel 100.000 dingen, maar mijn to-do lijstje werd maar niet korter. Nog steeds liggen en in en om huis genoeg dingen die mijn aandacht vragen, maar die nog steeds "best even kunnen wachten".

Vandaag had 1 zo'n ding mijn aandacht. De slaapkamer. Er stonden bij ons op de kamer allemaal mandjes, waar in sokken, riemen en bh's werden opgeborgen. Mocht je deze spullen nodig hebben, dan kon je er zo bij NOT! Altijd lagen er kleren boven op. Heerlijk zo'n verzamelplaats.

Bart en ik hadden bedacht dat een kastje voor de mandjes wellicht uitkomst zou bieden. Maar ja, de enige plek die nog vrij was, is zo scheef, dat geen kast daar fatsoenlijk kan staan. Dus ik ben aan het opruimen geslagen en het resultaat mag er zijn. Een kast waar de mandjes in kunnen, meer ruimte op de slaapkamer en mijn schilderijtjes eindelijk hun plekje aan de muur.


Op naar fase 2. Ik heb keuze uit de logeerkamer, de overloop, de bijkeuken, de tuin of de garage.
Gelukkig ben ik weer voor 4 dagen in de week aan het werk, dus tijd zat zullen we maar denken.

Geen opmerkingen: