vrijdag 2 oktober 2009

Gek!

Gek word je er van. Bart zijn baas, wel te verstaan. Ik kan er werkelijk helemaal geen hoogte meer van krijgen. Dan moet hij weer langer aan boord blijven, dan mag hij eerder naar huis, om vervolgens toch niet te mogen en toch langer te moeten blijven, dan moet hij eerder aan boord komen. Er is altijd wel wat. Dan is er ook nog het ruilen met zijn collega waardoor je eigenlijk nooit meer weet wanneer Bart nou thuis is of niet.

18 september is Bart aan boord gegaan en zou dan 5 november weer thuis komen. Van de week belde hij op. Ze hadden aan boord lopen puzzelen en het rooster was gewijzigd. Bart komt 28 oktober naar huis en zou dan 7 weken thuis blijven en daarna weer 6 weken aan boord. Ok prima, kan ik mee leven. Hij zou met kerst toch al niet thuis zijn omdat hij vorig jaar met kerst thuis was.

Vandaag krijg ik een mail. Het is alweer veranderd. Bart komt 21 oktober thuis en blijft dan 4 weken thuis om daarna weer 4 weken aan boord te gaan. Hij is met kerst thuis! Schiet mij maar lek. Ik reken nergens meer op. Ik zie wel wanneer hij er weer is en hoor wel wanneer hij weer gaat. Ik ben de draad kwijt.

Geen opmerkingen: