maandag 12 oktober 2009

HELP I need somebody!

Het wil niet lukken, mijn dieet. Ik zit in een dieet-dip en geloof me niets is zo frustrerend als dat.
Ik zit vlak boven de 130 kilo en dat is mijn magische grens. Maar ik kom er maar niet onder. Het wil gewoon niet lukken. Doordat het niet wil lukken, ben ik veel sneller geneigd om van mijn dieet af te wijken, maar dat moet ik nou juist niet doen. Dan kom ik immers nooit onder die 130.

Dus: HELP!!!!!

Ik ga door met mijn dieet, maar vind het momenteel gewoon allemaal even heel moeilijk. Ik vind dat ik dit gewoon moet kunnen, maar ik weet even niet hoe en dat is het vervelende. Ik ben weer iets aangekomen, en het moet er af!. Nog 3.2 kilo, dan zit in onder de 130 (129.9)
nog heel even..... was het maar vast zo ver.

En dat nog dit

Geen opmerkingen: