vrijdag 27 november 2009

Sjorren


Zoals jullie allemaal wel weten, ben ik aan het afvallen. En dat gaat op zich redelijk goed. Zo goed, dat ik laatst een nieuwe broek moest kopen, in een kleinere maat. Helemaal leuk natuurlijk, behalve dan dat deze broek nu ook te groot is. Daar kwam ik vandaag achter toen ik van de auto naar het werk liep. Moest hem constant met 1 hand ophoog houden. Niet echt een succes dus. Op het werk voornamelijk op mijn stoel blijven zitten en de dag aardig doorgekomen.

Ik had na het werk echter afgesproken met een collega. Ik moest even een uurtje wachten en zou in de tussentijd even naar de winkels gaan. Maar ja, die broek he....
Gelukkig leven Bart en ik in onze auto en tot mijn grote vreugde, lag er in de achterbak een spanband. Dus die heeft de rest van de avond als riem gefungeerd. Gegarandeerd, geen afzakkende broeken meer. Dat ik daar nou niet eerder aan gedacht heb...

1 opmerking:

The world according to El zei

Heerlijk he? Als die eerst best sluitend broek af gaat zakken. Ga door!