zaterdag 2 september 2023

Change of plans

In Nederland hoor je mensen nog wel eens klagen over de NS. Ik ben er nu achter dat de DB er ook wat van kan. Voor Venlo hebben we 10 minuten stil gestaan. Reden onbekend.  Daardoor kwamen we 10 minuten later aan in Frankfurt. Daar had ik 11 minuten overstaptijd en nu nog maar 1. 😝. "Gelukkig" had mijn trein van Frankfurt naar Mannheim 55 minuten vertraging, dus alle tijd. Maar... Dat houdt in dat ik van Mannheim nog wel naar München kan, maar niet meer fatsoenlijk van München naar Verona.

Dus nu zit ik in de trein van Frankfurt naar Basel en ga ik van Basel naar Lugano. Daar kom ik om 20.00 aan en blijf daar lekker slapen. Mijn overnachting net geregeld via Booking.com.

Vanavond genieten van Lugano en lekker relaxen en morgen het laatste stukje door naar Verona. 

De weg die ik neem is veranderd. De bestemming blijft gelijk. Het avontuur wacht. 

Geen opmerkingen: