zondag 14 december 2008

=====< ^^^^>>>> FLITS@#*!


Zag je hem gaan? Het is de tijd. Jeetje wat gaat het hard deze dagen.

Bart heeft voor de zekerheid maar even gevraagd of ik nog wel tijd heb, het is druk, gezellig en ik kom tijd te kort. Gelukkig is het vanaf 1 januari 2009 weer wat rustiger in mijn agenda, dus dat scheelt. De afgelopen week in vogelvlucht?? Naar een feestje van een 65-er, familiebezoek, theeleuten met smitsky, fotoalbum afmaken, winkelen met Joni, naar de tandarts, opruimen, kerstboom opzetten, kamer in kerstsfeer brengen, naar de BINGO in Finsterwolde, logeren in Hoogezand, naar Lelystad om de sleutel weg te brengen (Sleutel van de Citroën was afgebroken), vergadering van de autoclub en nu wachten op manlief die thuis komt. (en die komt een dag later, want ze hebben het vliegtuig gemist). De komende week niet zo heel veel op het programma en daarna staan alle dagen tot 2009 volgepland. Eén ding scheelt, het zijn er niet zo heel veel meer.

Heb ik in de tussentijd wat gemist? Jazeker, het gekwek van oud collega J mis ik in de avonden best wel, tijd om te lezen heb ik de afgelopen week ook gemist en ik ben vergeten een aantal mensen een kaart te sturen. Gelukkig kan ik dat vast nog wel goed maken deze week.
Dus mocht ik jullie niet meer spreken, geniet van de feestdagen en alvast alle goeds voor het nieuwe jaar!

1 opmerking:

Smitsky zei

Nee, ik heb hem ook niet zien gaan. Gaat zo snel...

Kan me wel voorstellen dat je collega J. mist. Ze heeft het in haar hoofd gehaald om minder in de avonduren te werken. Wel rustig trouwens ;)