vrijdag 2 januari 2009

2009!!!

Allereerst voor iedereen natuurlijk de beste wensen voor 2009.
Ik heb geen goede voornemens, maar wel genoeg leuke plannen. Dus daar hoef ik me dit jaar geen zorgen over te maken. We hebben de feestdagen weer achter de rug, de kerstboom staat weer in de doos naast de trap en de kerstspullen liggen bijna weer op zolder (de bovenverdieping hebben ze al gehaald). Bart is weer fanatiek begonnen aan de Mustang en ik ben al weer lekker bezig geweest voor de meeting op 11 januari in Sonnega.

Het jaar is voor ons goed begonnen. Nu nog 363 dagen om vol te houden. Vast vele dagen met leuke bezigheden, verrassingen en andere gezelligheid. Ik heb er zin in.

PS Wanneer is het weer tijd voor de lente? Heb zin om weer bollen te planten en kijk uit naar de narcissen.

3 opmerkingen:

Simone zei

vroeg me gister al af waar je was gebleven met bloggen :P

Jullie ook alle geluk en gezondheid voor 2009 toegewenst!

en kom maar op met het wat warmere weer het is mij te koud in huis :)

The world according to El zei

Gelukkig nieuwjaar!!!

Blondie Power zei

jij (jullie) ook de beste wensen voor 2009!

Maar die narcissen.. tsss zul je daar ff mee wachten?? Laten we eerst ff een elfstedentochtje doen.. hahahah