vrijdag 30 januari 2009

Anita Dendermonde

Vanaf het allereerste begin, ben ik een 'goede tijden slechte tijden'-kijker geweest. Dat is ook eigenlijk gebleven tot een jaar of twee terug. In 1992 kwam Anita in de serie en ik heb het altijd wel een leuk typetje gevonden. Vandaag heb ik na lange tijd weer eens een aflevering gezien van GTST. En vandaag was de dag waarin Anita overleed. 5 jaar en 1 dag nadat Guusje Nederhorst in het echte leven is overleden, overleed ook haar virtuele beste vriendin. Roos en Anita.

En ja, ik heb vanavond een mooi potje zitten janken voor de buis. Niet mijn sterkste kant, zulke afleveringen. Net even geneusd op het www om een leuke foto te vinden en allerlei oude beelden flitsten over mijn beeldscherm. Ik heb vaker zitten janken bij GTST. Toen Roos overleed, maar vooral toe Sylvia overleed. Tranen met tuiten. Maar dat was ook wel erg mooi gespeeld.

Vanaf vandaag is ook Anita uit de serie. Er blijven er nog maar een paar over van de oude garde. Maar wat zou het leuk zijn om een aantal nog weer eens terug te zien. Wat is er ook alweer gebeurd met Mark, met Suzan, Petra en Jan, Marieke, Mirjam, Kim, met Mickey en met vele anderen? Misschien moet ik toch maar eens kijken of ik wat oude seizoenen op kan duikelen.









1 opmerking:

Simone zei

gtst oude garde rules :p