woensdag 21 januari 2009

Char

Afgelopen zondag met mijn schoonmoeder naar Char geweest. Nu zijn er vele oordelen over Char, zowel negatief als positief, maar ik ben nog steeds van mening dat je dat pas kunt beoordelen als je het hebt meegemaakt. Bovendien zijn er ook een heleboel mensen vooral heel negatief, maar dat is volgens mij ook vaak berust op de angst voor het onbekende.
"Stel nou dat er geesten zijn die mij de hele tijd in de gaten houden....oehoeheoehoe!".

Persoonlijk heb ik er geen moeite mee. Ik vind het wel een geruststellend idee dat paps over mijn schouder meekijkt wat ik allemaal uitvreet en dat hij af en toe ook even laat weten of hij het er wel of niet mee eens is. Voor mijn trouwdag had ik een persoonlijke deal gesloten met paps. Ik wou zon. En of paps er nu wel of niet wat in te zeggen had, ik had zon. En ik weet van mezelf dat ik vaak in gedachten verzonken ben. Helaas gebeurd dit ook nog wel eens tijdens het berijden van de lange rechte wegen in mijn omgeving. Gelukkig ben ik altijd op tijd weer bij mijn postieven en kan ik de auto netjes op de weg houden. Volgens mij is het paps die een scherper zicht heeft op de weg dan ik, terwijl hij op mijn dashbord vertoeft tijdens mijn ritjes. En ik ben er blij mee.

Het uitstapje naar Char was dan ook een leuk vooruitzicht. Samen met schoonmama op stap en we zien we wat er gebeurd. Eerst nog even wat gegeten bij PANAMA. (samen met Jan de Hoop)
en daarna naar binnen. Wat we meegemaakt hebben, vond ik ronduit indrukwekkend. Het is niet alleen maar het alfabet raden. Ze zoekt wel aan de hand van letters, maar niet zoals de tv vaak doet voorkomen. Het was een paar keer goed raak en ik was zeer onder de indruk. De dame pal voor mij en twee stellen vlak achter mij kregen een reading van haar. Ik helaas niet. Maar ach, wat niet is, kan ooit nog komen. Het is een aardig mens, dat zeker. En of dat wat ze doet echt is of niet, laat ik in het midden. Ik geloof er wel in. En als iemand anders dat niet doet, vind ik het ook prima.


2 opmerkingen:

Smitsky zei

Joh, had wel meegewild...Lijkt me te gek. Wil graag nog eens naar die Derek en en en nog eens terug in de tijd..hihi

BadBunny zei

Ik had ook wel mee gewild! Geweldig lijkt me zoiets. Jammer dat je er niet uitgehaald bent!

Wat Smitsky zegt: Derek lijkt me ook erg leuk!