zaterdag 1 december 2007

grmpf!


Soms ben ik gewoon niet altijd even vrolijk.
Ik weet vaak niet waar dat aan ligt. Nu echter wel.
Pijn is slopend voor de mens. Mijn schouder wil maar niet vlotten
en ik kan alleen maar hopen dat ik maandag eindelijk te horen krijg wat er mee is
en vooral wat ik er aan kan doen.

Aan de andere kant bedenk ik me dan maar dat het altijd erger kan.
Mijn lieve vriendinnetje ligt inmiddels alweer bijna 3 maanden in het ziekenhuis en begint nu
eindelijk weer een beetje bij te komen. Al ben ik bang dat ze er nog lang niet is.

Eerst een verkeerde diagnose, dan een allergische reactie op de medicijnen die hele heftige reacties teweeg hebben gebracht, een rondje van out of space en nu is de oorzaak nog steeds niet bekend. Ach, dan heb ik met mijn pijnlijke schouder toch niet eens zo heel veel te klagen...


1 opmerking:

Simone zei

ga je nog een vrolijk bericht plaatsen :p ennuh btw als je harry potter leest mag je wel even laten weten of die leuk is :-) dan weet ik ook wat mijn volgende boek wordt.