zaterdag 8 december 2007

Soms moet je er zelf even goed aan denken.

Van een dierbare vriendin kreeg ik onderstaande tekst om vooral niet te vergeten en om soms gewoon net dat beetje steun uit te halen die je nodig hebt. Om me te laten weten dat ook ik er mag zijn. Omdat soms die knuffel zo heel ver en onbereikbaar is.


Ik hou van mij
Ik hou van mij hoor je nooit zingen
ik hou van mij word nooit gezegd
maar ik hou van mij ga ik toch zingen
want ik hou van mij, van mij alleen en ik meen het echt

Ik hou van mij want ik ben te vertrouwen
ik hou van mij van mij kan ik op aan
ik hou van mij op mij kan ik tenminste bouwen
ik hou van mij en ik laat mij nooit meer gaan

Ik blijf bij mij en niet voor even
ik blijf bij mij voor eeuwig en altijd
ben zelfs bereid m'n leven voor mezelf te geven
ik blijf bij mij totdat de dood mij scheidt

'Ik hou van jou' zeg ik soms ook wel
ik hou van jou schat en ik meen het echt
maar 'ik hou van jou' zeg ik alleen maar voor de spiegel
zo komt ik hou van jou weer bij mezelf terecht

Dat hou van een ander
dat heb jij alleen maar nodig omdat je niet genoeg kan houden van jezelf
hou van jou joh,maakt de ander overbodig
in ware liefde geloven begint altijd bij jezelf

Want ik hou van jou is niet de sleutel tot de ander
maar ik hou van mij al klinkt het bot en slecht
want wie van zichzelf houdt
die geeft pas echt iets kostbaars
als hij ik hou van jou tegen een ander zegt.
(Harry Jekkers)

Soms, heel soms heb je het gewoon even nodig. Gewoon omdat ik even niet weet waarom.
Gewoon omdat ik even stiekem mijn oude ik voel borrelen. Soms gewoon even omdat het moet.

Geen opmerkingen: