zondag 23 november 2008

Dag Marktplaats

De laatste uren bij Marktplaats tikken langzaam weg. Nog even dat ene mailtje de deur uit werken, alle follow-up mailtjes aan collegae toevertrouwen, inboxen, sned items en deleted items legen, de site nog eens doorspitten en meer van dat soort standaard handelingen en dan zit mijn tijd op MP er toch echt op. Niet dat ik de site niet meer zal bezoeken, ik handel immers nog steeds op deze site, maar ik werk er niet meer. De vooruitzichten? Boeiend, spannend en nog veel meer.
Ik heb me voor genomen de eerste week lekker rustig aan te doen. Dat wil zeggen; uitslapen, de stapel oude tijdschriften doorlezen en naar het oud papier verhuizen, de enorme stapel nog te lezen boeken verkleinen, de stapel dvd’s die nog gekeken moeten worden wegwerken en dat alles onder het genot van een grote pot thee (of wellicht meer dan 1 pot), de kaarsjes op tafel, een leuk muziekje op de achtergrond (tijdens het lezen, niet tijdens de film) en het gesnurk van mijn lieftallige Hauke op de andere bank (Hoera het vrouwtje is thuis, dus dan kan ik in de kamer op de bank slapen in plaats van boven op bed- hoe zwaar is het leven van een kat?)

Ik kan helaas niet de hele week in de pyjama verblijven. Op maandag heb ik een afspraak staan voor de vibrosaun, op dinsdag moet ik in Marknesse zijn voor een massage en woensdag en donderdag staan de banken klaar voor een half uurtje ontspanning. Maar ik denk dat het wel in mijn “totally-carola” week zal passen. Geen gezeur, geen drukte, geen moeten, alleen maar dat wat ik wil. En daarna, daarna is de agenda alweer aardig gevuld met allerlei dingen die “moeten”.

Dat wil zeggen, ik ‘moet’ nog een paar foto albums maken, ik ‘moet’ nog wat dingen in huis opruimen, ik ‘moet’ nog kerstkaarten schrijven en het allerleukste; ik ‘moet’ nog verder aan de gang met Kiandra. Een date met Adriaan om de website enig leven in te blazen, een date met Gido voor het logo en een date met Paul van het business centre in Zwolle zodat ik straks voor Kiandra een eigen mail adres heb. Zo ‘vervelend’ al die verplichtingen, ik heb er nu al zin in.

3 opmerkingen:

Blondie Power zei

Super collage had je gemaakt, maar laten we eerlijk zijn, had je geen betere foto van mij?? Pfff.. hahaha

Suc6 met Kiandra, blijf je blog volgen!

Simone zei

We blijven je volgen :)

MissNonsens zei

Heel veel succes met Kiandra! Uiteraard blijf ik je verhalen op je blog ook volgen.